Bagaimana untuk cipta seni Kecerdasan Buatan yang mengagumkan dengan ChatGPT?

106313830_AI_art_images__digital_art.png

Pernahkah anda terfikir bagaimana rasanya mempunyai kawan yang sentiasa bersedia menjawab semua soalan anda, memberi nasihat dan membantu anda dengan tugasan bertulis dan pengaturcaraan?

Itulah yang dilakukan oleh sistem dialog AI yang inovatif dari OpenAI - ChatGPT!

Ia semakin mendapat perhatian di dalam berita dan media sosial, dengan orang di pelusuk dunia mencuba dan berkongsi pengalaman mereka.

Ayo kita segera mengatasinya.

Jika anda tidak hidup di bawah batu karang, anda mungkin sudah pernah mendengar mengenai ChatGPT - bot perbualan AI yang menggunakan pemprosesan bahasa semula jadi untuk menjana perbualan. ChatGPT dibangunkan oleh Sam Altman, pengasas OpenAI.
Screenshot-1944-11-03-at-11.24.39-PM.png

Didukung oleh GPT-3.5 dan Pembelajaran Penguatan dengan Umpan Balik Manusia, ChatGPT menghasilkan respons yang hampir terdengar seperti ditulis oleh manusia, mengingat jumlah data besar yang dilatih oleh kecerdasan buatan tersebut. Berbeda dengan chatbot tradisional, ChatGPT adalah model pembelajaran mesin yang dapat berinteraksi dengan cara yang lebih alami dan berbincang-bincang. Lihat bagaimana menggunakan ChatGPT dan kasus penggunaannya yang terbaik di sini untuk mengembangkan bisnis anda.

Walaupun ChatGPT adalah sistem chatbot berdasarkan kecerdasan buatan yang canggih, namun ia mempunyai beberapa kelemahan. Sebagai contoh, ia hanya boleh memberikan jawapan berdasarkan data yang telah dilatihkannya, iaitu hingga tahun 2021, yang bermakna ia tidak boleh mencari maklumat di internet. Tambahan pula, ia tidak dapat mencipta imej dan memahami arahan suara. Akhirnya, ia mungkin tidak dapat menyediakan maklumat secara mendalam atau memahami konteks atau nuansa perbualan.

Selain daripada itu, disebabkan trafik yang tinggi, apabila anda mencuba untuk mengakses ChatGPT, ia mungkin menunjukkan mesej ralat yang menyatakan ChatGPT telah mencapai kapasiti penuh, yang amat menakutkan apabila anda bergantung padanya untuk sesuatu yang penting.

Tiada lagi ChatGPT di kapasiti ChatGPT Plus, tetapi apa lagi yang ditawarkan? Semak ChatGPT Plus vs ChatSonic.

Dan di sini datang ChatSonic - Sama seperti ChatGPT tetapi dengan versi yang lebih canggih dengan lebih banyak fitur.

Tangkapan skrin-1944-11-03 pada 11.22.06 PM.png

Selain itu, aplikasi ChatSonic baru untuk android dan iOS juga boleh membantu menghasilkan teks dan imej dari keselesaan di sofa. Ia juga mempunyai sambungan chrome yang mudah untuk proses penciptaan kandungan. Ini menjadikan ChatSonic salah satu alternatives ChatGPT terbaik yang tersedia di pasaran.

Anda juga boleh meneroka sambungan chrome chatGPT terbaik untuk menggunakan chatGPT dengan berkesan.

Bagaimana untuk mencipta seni digital AI yang menakjubkan dengan ChatGPT?

ChatGPT adalah alat berbasis teks yang kuat yang dapat membantu Anda menghasilkan segalanya mulai dari fragmen kode hingga pos blog dan artikel. Tetapi bagaimana dengan menghasilkan seni digital? Apakah ChatGPT dapat menghasilkan visual?

Jawapannya hanya - TIDAK!

Bagaimanapun, anda boleh mencipta tek perintah menggunakan ChatGPT dan kemudian menggunakan penjana seni AI seperti DALL-E, Midjourney, Stable Diffusion, Photosonic, dan banyak lagi untuk menjana imej. Tetapi ini melibatkan menukar dari satu aplikasi ke aplikasi yang lain secara berterusan, yang boleh menyebabkan kesulitan dan memakan masa yang banyak.

Lihatlah lebih daripada 50 haluan tengah perjalanan AI yang boleh anda cuba pada tahun 2023.

Adakah terdapat jalan pintas atau alternatif yang lebih baik?

Well, ada - ChatSonic!

Dintegrasi dengan kedua-dua DALL-E dan Diffusion Tetap, ChatSonic boleh membantu anda menghasilkan seni digital AI yang menakjubkan dalam masa yang singkat sahaja. Jadi, tidak perlu lagi menukar aplikasi dan mengorbankan kecekapan anda.

Istimewakan kreativiti anda dan ubah kata-kata anda menjadi hasil seni yang tidak akan terlupakan - dengan ChatSonic. Dari yang mudah hingga yang rumit, chatbot GPT-3 canggih ini tidak memerlukan pengetahuan teknikal dan dapat menghasilkan segala jenis rekaan abstrak hingga grafik realistik.

Kini, anda boleh mengakses alat AI yang menakjubkan ini di mana-mana dengan aplikasi mudah alih ChatSonic AI untuk android. Limpahkan kuasa ChatSonic dan cipta karya seni digital yang sangat terperinci dan menakjubkan dalam beberapa saat.

Bagaimana untuk mencipta seni AI dengan alternatif ChatGPT - ChatSonic?

Tahap 1: Pilih ChatSonic dari perpustakaan Writesonic

Adakah anda bersedia untuk memasuki dunia penjana seni AI dan mula membuat visual unik dan menakjubkan dengan ChatSonic?

Anda boleh log masuk ke akaun Writesonic anda dan pilih "ChatSonic" daripada perpustakaan.

Juga, anda boleh memuat turun Aplikasi ChatSonic AI - ChatGPT untuk android dari kedai Play Google, dan mula perjalanan anda hari ini!

Dan voila! Anda semua bersedia untuk memulakan!

Larik-gambar 1944-11-03 pada 10.48.39 MLM.png

Langkah 2: Temukan kemungkinan tak terbatas dari ChatSonic

Masa untuk membuka alam produksi kandungan baru dengan ChatSonic!

Alat yang kuat, dengan kebolehannya yang luar biasa, membantu untuk menghasilkan kandungan fakta dengan teks atau suara, mencipta seni visual yang menakjubkan, dan membangunkan kes yang meluas dalam masa yang singkat.

Lepaskan potensi alternatif ChatGPT, ChatSonic dan lihatlah apa yang bisa kamu ciptakan!

Gambar Skrin 1944-11-03 pada 10.49.15 MALAM.png

Langkah 3: Mulakan menghasilkan seni digital kreatif

Dari realistik hingga abstrak, ChatSonic dapat menghasilkan berbagai jenis seni digital.

Tetapi pastikan untuk memberikan sebanyak mungkin butiran berkaitan isi kandungan yang anda ingin dihasilkan - semakin banyak maklumat yang anda sediakan, hasil yang diperoleh akan menjadi lebih baik.

Untuk lebih menjimatkan masa, cuba gunakan arahan suara! Dan lihat betapa cepat ChatSonic menghasilkan seni digital.

Tangkapan skrin 1944-11-03 pukul 10.50.19 PM.png

Langkah 4: Tekan jana

Setelah anda puas dengan prompt atau perintah yang diberikan serta sudah siap, klik generate dan saksikan ChatSonic melakukan penyihirannya.

Dan di situlah ia - seni digital yang menakjubkan dan unik yang dicipta oleh ChatSonic dalam masa yang sangat singkat. Cuba sendiri dan lihatlah betapa menakjubkannya.

Sukar untuk menghasilkan seni AI yang menakjubkan, belajarlah menulis jenis permintaan yang sempurna.

Tangkapan skrin 1944-11-03 pada 10.51.37 PM.png

Contoh Penggunaan Seni AI

Manakala Kecerdasan Buatan (AI) terus berkembang, ia semakin terintegrasi dalam kehidupan kita sehari-hari. AI digunakan untuk pelbagai tugas, dari menjalankan e-mel hingga kereta sendiri, dan sekarang digunakan untuk mencipta seni.

Alat AI sedang mengubah cara kita mencipta dan mengalami seni. Ia menawarkan kemungkinan kreatif yang tidak mungkin sebelum ini dan dengan cepat menjadi alat yang tidak ternilai bagi seniman dan pereka.

Jika anda berminat untuk meneroka imej ChatGPT AI sendiri, ini adalah masa yang tepat untuk bermula dan melihat bagaimana ChatSonic - sebuah AI seperti ChatGPT, dapat menjana imej.

Dari membuat visual untuk kampanye pemasaran dan periklanan hingga menghasilkan gambar untuk buku cerita, ChatSonic dapat membantu Anda menghasilkan gambar unik dari awal atau membuat karya seni yang benar-benar baru. Mari kita mengetahui lebih banyak tentang ChatSonic - sebuah AI seperti ChatGPT untuk kasus penggunaan seni:

ChatSonic untuk Kempen Digital

Kesenian AI telah membuat kegemparan dalam dunia kempen digital. Dengan alatan berkuasa AI, pemasar dapat menghasilkan seni secara cepat dan mudah, menggunakan titik data seperti demografi, minat, dan banyak lagi untuk mencipta visual yang disesuaikan dengan audiens sasaran.

Dengan memanfaatkan kecerdasan buatan untuk menciptakan visual yang menakjubkan, merek dapat membuat konten dengan cepat dan biaya yang efektif. Alat generasi gambar AI dapat membantu menghidupkan kampanye dengan cara yang sebelumnya tidak mungkin.

Ia juga boleh digunakan untuk memperibadikan visual bagi setiap pengguna, menjadikan ia lebih mudah untuk mencipta kandungan yang berkaitan dengan audiens. Alat penghasilan seni AI adalah cara hebat untuk membuat kempen digital lebih menarik dan berkesan.

Sedia untuk mencipta visual yang menonjol di ruang digital yang padat?

Contoh: Hasilkan gambar kempen jenama yang menunjukkan botol syampu.

Tangkapan-skrin-1944-11-04-pada-9.55.52-pagi.png

ChatSonic untuk Banner Blog

Sedia untuk menghasilkan banner blog dan memikat audiens anda? ChatSonic boleh membantu!

Alat AI yang luar biasa dapat membantu Anda menghasilkan spanduk blog dengan cepat dan mudah, menjadikan proses membuat spanduk blog yang mencolok secara visual menjadi mudah.

Dengan penghasil seni AI, anda boleh menghasilkan pelbagai reka bentuk yang menarik secara visual dengan usaha yang minima dan dalam masa yang jauh lebih singkat daripada waktu yang diperlukan untuk membuat sesuatu yang lebih kompleks. Alat ini adalah cara yang hebat untuk menambah sentuhan unik dan moden kepada spanduk blog anda dan membuatkan ia menonjol daripada yang lain.

Masa untuk menjana banner blog yang menarik secara visual dengan hanya satu klik.

Contoh: Jana gambar seseorang yang duduk di sofa dan bekerja pada komputer riba.

Tangkapan-Skrin-1944-11-04-jam-10.11.49-pagi.png

ChatSonic untuk Pos Media Sosial

Alat penghasilan seni AI adalah cara yang baik untuk menghasilkan imej unik dan menarik perhatian untuk jenis media sosial.

Dengan alat penghasil seni AI, anda boleh menjana imej yang menonjol daripada yang lain dan mencapai perhatian pengikut anda dengan mudah dan cepat. Ini merupakan cara yang hebat untuk berinteraksi dengan audiens anda dan memaparkan jenama anda.

Dari rekaan abstrak bergaya hingga seni tradisional, alat-alat penjanaan AI boleh membantu anda mencipta pelbagai jenis imej yang sepadan dengan nada dan estetik jenama anda. Dengan alat penjanaan seni AI, anda pasti bahawa pos media sosial anda akan kelihatan profesional dan menarik perhatian.

Ciptakan gambar AI yang benar-benar unik untuk jenama anda.

Contoh: Cipta gambar matahari terbenam yang indah dan memikat hati

Screenshot 1944-11-03 at 10.40.35 PM.png

ChatSonic untuk Buletin

Tambahkan sentuhan kreativiti kepada buletin anda dengan menghasilkan imej unik dengan lebih pantas menggunakan ChatSonic.

Tiada lagi kebimbangan untuk mencari gambar dan ilustrasi yang sesuai untuk menyokong mesej anda. Sebaliknya, anda boleh membiarkan algoritma AI mencipta visual yang menarik untuk menarik perhatian audiens anda dan mengadakan komunikasi dengan mereka.

Alat penghasilan seni AI juga membolehkan anda mengubahsuai visual dengan cepat dan mudah mengikut spesifikasi yang tepat, supaya anda boleh mencipta bletin yang unik dan menarik perhatian ramai.

Bersedia untuk menjimatkan masa dan menambah daya kreativiti dalam buletin anda.

Contoh: Menghasilkan gambar ruang tamu dengan perabot yang tersusun dengan kemas.

Gambar Skrin-1944-11-04-pada-10.06.28-PAGI.png

Tidakkah menjadi keren melukis seni digital? Mungkin ada! Chatsonic boleh membantu anda mencari pekerjaan terbaik dalam industri seni untuk anda.

ChatSonic untuk Buku Cerita

Kesenian merupakan bahagian penting dalam menceritakan kisah, dan alat pembangkitan seni AI boleh membantu menjadikan cerita hidup dalam cara yang menarik dan interaktif.

Dengan menggunakan alat ini, penulis dapat dengan mudah mencipta makhluk dan landskap imaginatif yang hidup untuk memberi pembaca rasa yang lebih dalam terhadap cerita itu. Alat kesenian AI juga boleh digunakan untuk mencipta watak-watak, aksesori, dan tetapan yang unik dan menyeronokkan untuk menambah sedikit kreativiti dan keaslian pada naratif tersebut.

Lisannya, alat penghasil seni kecerdasan buatan (AI) boleh digunakan untuk mewujudkan ilustrasi yang menarik secara visual dan memberikan kehidupan pada cerita dengan cara yang tidak dapat dilakukan oleh kata-kata sahaja. Dengan alat penghasil seni kecerdasan buatan (AI), penulis mempunyai keupayaan untuk mempersembahkan cerita dalam cara yang lebih menyeluruh, menjadikannya lebih menarik dan memikat untuk pembaca.

Masa untuk mencipta cerita yang unik dan menarik secara visual.

Contoh: Hasilkan animasi Puteri Disney yang cantik berjalan.

Tangkapan skrin 1944-11-03 pada 11.02.13 PM.png

Tak meriahkah jika seni digital yang dihasilkan dengan menggunakan ChatSonic - suatu kecerdasan buatan seperti ChatGPT boleh menghasilkan wang? Pelajari 20+ cara untuk menghasilkan wang menggunakan alternatif ChatSonic - ChatGPT!

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana orang memanfaatkan ChatSonic - suatu kecerdasan buatan yang serupa dengan ChatGPT untuk mengembangkan bisnis mereka, anda boleh menyemak 110 contoh terbaik ChatGPT pada tahun 2023.

Secara keseluruhan…

Alat penghasil seni AI adalah cara yang sangat efektif bagi sesiapa untuk menunjukkan kreativitinya. Dengan bantuan AI, anda boleh mencipta karya seni yang unik yang sebaliknya mustahil untuk dicipta.

Dengan alat penghasil seni AI, seniman tidak perlu membuat sesuatu dari awal untuk menciptakan sesuatu yang baru - anda boleh menggunakan alat-alat tersebut untuk menghasilkan idea dan imej dan kemudian menggunakannya sebagai titik permulaan untuk proses kreatif mereka sendiri.

Sedia untuk meneroka kemungkinan baru seni dihasilkan AI dan mencipta arca indah yang pasti memikat dan menyemarakkan? Daftar dan mulakan mencipta karya-karya unik!

Artikel Berkaitan

Lihat Lebih >>