15 Sambungan Chrome ChatGPT Terbaik yang Anda Tidak Tahu pada tahun 2023

gambar25.png

Dalam masa kurang dari 2 bulan sejak dilancarkan, ChatGPT telah meraih lebih daripada 100 juta pengguna, menjadikannya aplikasi yang paling pesat berkembang di dunia.

Tetapi, Apakah ChatGPT?

ChatGPT, dibina oleh Open AI, merupakan teknologi penghasilan teks automatik yang membolehkan pengguna menghasilkan kandungan bahasa semula jadi berkualiti tinggi. Ia berfungsi dengan menggunakan rangkaian neural yang kuat dan canggih untuk menjana teks berdasarkan input pengguna dan sumber data lain.

Kemampuan ChatGPT telah diuji dalam pelbagai skenario dunia nyata, dan hasilnya benar-benar mengagumkan.

Kegunaan ChatGPT tak terbatas. Ia boleh menguruskan kewangan, menjalankan perniagaan, mencari wang, dan membantu dalam mencari pekerjaan.

Walaupun ia hanya model bahasa yang terhad kepada teks, ChatGPT sangat baik dalam membantu projek teknikal yang kompleks dengan panduan terperinci.

Pelajari cara menggunakan ChatGPT dengan lebih baik.

Tetapi berhati-hatilah; terkadang ia memberikan jawaban yang salah dengan keyakinan yang sama.

Ya, ChatGPT mempunyai kelemahan. Ia tidak disambungkan ke internet dan hanya dilatih pada data sehingga 2021, yang akhirnya memberikan respons yang kadaluarsa dan salah pada masa-masa tertentu.

Ekstensi Chrome tidak akan datang dalam waktu dekat dari OpenAI.

Tetapi alat AI pintar lain telah memanfaatkan peluang untuk mengatasi keterbatasan ChatGPT, seperti ChatSonic oleh Writesonic.

ChatSonic adalah versi ditingkatkan dari ChatGPT yang dilengkapi dengan kemampuan dan fitur canggih seperti,

  • Ia disambungkan terus ke Google untuk mengambil maklumat yang benar dan terkini bagi pengguna.
  • Pelanjutan chrome ChatSonic yang dapat memberikan anda respons dalam sekelip mata dan boleh digunakan di mana saja di web.
  • Apa gunanya membataskan diri pada teks? ChatSonic mencipta seni AI yang membingungkan dengan gabungan teknologi Stable Diffusion dan Dall-E.
  • Jika anda tidak seorang peminat ketikan, gunakan ChatSonic dengan perintah suara, yang akan menghasilkan respons suara.
  • Sambungkan ChatSonic ke aplikasi kegemaran anda dalam beberapa minit dengan API ChatSonic untuk mengelakkan kesulitan kembali ke papan pemuka ChatSonic untuk setiap soalan yang anda miliki. Lihatlah kes penggunaan API terbaik.
  • Mengapa menunggu untuk sampai ke komputer riba anda untuk menggunakan ChatSonic, bila anda dapat mulai menggunakan aplikasi mudah alih ChatSonic?
  • Baru-baru ini, ChatSonic juga telah melancarkan ciri yang mengagumkan untuk perniagaan - Botsonic. Anda boleh menggantikan chatbot membosankan dengan Botsonic dengan mana anda boleh melatih ChatGPT dengan data anda sendiri untuk menjayakan perbualan dengan pelanggan dengan peribadiannya.

Ketahui lebih lanjut mengenai perbezaan utama antara ChatSonic dan ChatGPT.

Adakah anda ingin mencuba semua ciri-ciri menarik ChatSonic ini?

Mengapa memilih ekstensi seperti ChatGPT untuk Chrome?

Pindah ke tab yang berbeza untuk mendapatkan maklumat yang diperlukan sangat meletihkan dan membingungkan. Sambungan Chrome yang dikuasakan ChatGPT dapat membantu anda dari semua keriuhan, dan anda boleh mencipta kandungan secara harfiah dari mana-mana di web.

Anda boleh menulis tweet yang menarik untuk audiens Twitter anda dengan bantuan ChatGPT secara langsung di Twitter. Lihat bagaimana sambungan ciptaannya, ChatGPT buatan ChatSonic boleh menulis tweet dengan segera membantu anda mengurangkan masalah.

Tunggu, bukan hanya tweet; sambungan Chrome ChatGPT boleh -

Tidak hanya tweet, sambungan Chrome ChatSonic juga boleh meningkatkan kecekapan dan meningkatkan produktiviti.

  • Automatikkan penciptaan kandungan: Cipta pos media sosial, emel, dan salinan iklan dengan mudah menggunakan bantuan sambungan Chrome ChatGPT.

Berlatihlah cara menggunakan ChatGPT untuk Gmail.

  • Segera menjawab pertanyaan pelanggan: Sambungan Chrome ChatGPT dapat membantu anda memahami pertanyaan pelanggan dengan cepat dan memberi jawaban yang relevan dengan segera.
  • Perbaiki kehadiran dalam talian: Dengan Sambungan Chrome ChatGPT, anda boleh dengan mudah membuat kandungan, mencari hashtag dan akaun Twitter yang tepat untuk berinteraksi, dan menjawab DM dengan cepat dan cekap.

Untuk membuatnya lebih baik, kami telah menyatukan siri tambahan ChatGPT terbaik untuk setiap kes penggunaan dalam blog ini. Mulakan jelajah sekarang!

15 sambungan Google Chrome ChatGPT terbaik yang anda tidak tahu wujudnya

Sama ada anda ingin mencipta kandungan di mana-mana di web, menulis emel, atau mempercepat carian Google anda, anda mempunyai sambungan ChatGPT Chrome untuk setiap keperluan.

Di blog ini, kami telah membincangkan 15 sambungan Chrome ChatGPT teratas berikut:

  1. ChatSonic
  2. TweetGPT
  3. Prometheus
  4. YouTube Summary dengan ChatGPT
  5. Ringkaskan
  6. ReaderGPT
  7. Merlin
  8. ShareGPT
  9. Fancy GPT
  10. ChatGPT Genius Segera
  11. ChatGPT untuk Google
  12. Penulis ChatGPT
  13. WebChatGPT
  14. Engage AI
  15. Bicara-ke-ChatGPT

Sekarang mari kita lihat lebih detail masing-masing ekstensi Chrome ChatGPT ini.

1. ChatSonic

Sambungan ChatSonic ChatGPT boleh digunakan untuk apa-apa sahaja di seluruh rangkaian web. Anda boleh menggunakannya untuk menulis potongan teks secara segera, menghasilkan salinan media sosial dan e-mel, menyatakan semula, meluaskan, dan lain-lain lagi.

Untuk mengetahui lebih lanjut, periksa penggunaan ekstensi Chrome ChatGPT.

Untuk merasai keselesaan sambungan ChatSonic di Google Chrome, anda perlu memasangnya melalui beberapa langkah. Memasang Sambungan Google Chrome ChatSonic amat mudah, membantu anda menjimatkan masa dan meningkatkan produktiviti.

  1. Pergi ke kedai web sambungan Chrome dan cari ChatSonic.
  2. Muat turun dan pasang 'ChatSonic - ChatGPT dengan keupayaan canggih' dan tampal di bar URL untuk capaian mudah.
  3. Log masuk ke akaun Writesonic anda yang sedia ada dengan mengklik ikon ChatSonic di bar URL.
  4. Kerana sambungan Chrome ChatSonic berfungsi di seluruh web, anda boleh menguruskan tetapan dengan memilih masa apabila anda mahu memtrigger untuk menjawab.

Sekali dipasang, anda sudah bersedia untuk melangkah!

Carian Google: Mula dengan melayari web menggunakan ChatSonic. Dan beginilah rupa ChatSonic pada masa anda melakukan carian Google. Anda akan menerima jawapan yang diringkaskan bagi semua carian Google anda bersama dengan hasil carian.

gambar27.png

Meringkaskan halaman web: Berhentilah menghabiskan berjam-jam membaca artikel panjang dan kertas kerja penyelidikan untuk memahami ringkasannya. Anda kini boleh menggunakan sambungan ChatSonic Chrome untuk menghasilkan ringkasan cepat yang menyoroti bahagian-bahagian penting.

Mencari jawapan di dalam laman web: Anda ingin mengetahui sama ada laman Wikipedia mengenai kecerdasan buatan mencakupi perkembangan AI terkini. Teruskan ke cara lama dengan Cmd+F atau ajukan pertanyaan kepada ChatSonic untuk mencari jawapan di dalam laman web.

Kemampuan ini tidak terhad pada carian sahaja, tetapi juga pada YouTube. ChatSonic boleh dengan tepat menemui masa yang tepat pada video YouTube sebagai respons kepada soalan anda.

Mengarang e-mel: Guna ChatSonic untuk menulis e-mel untuk sebarang situasi. Selain itu, kamu boleh menukar nada e-mel mengikut kehendak.

gambar11.png

Membalas emel: Selain menulis emel, sambungan ChatSonic Chrome memudahkan anda dengan membolehkan anda menghasilkan balasan yang tepat mengikut tiga nada yang berbeza yang boleh anda sesuaikan lebih lanjut.

gambar24.png

Ringkasan E-mel: Ciri ringkasan pada sambungan ini amat baik untuk mendapatkan gambaran tentang perkara yang dibincangkan dalam sebuah e-mel. Anda boleh menjana ringkasan satu perenggan atau ringkasan kronologi seluruh rangkaian e-mel dengan cepat.

gambar-172.png

Klik pada ikon CS yang terlihat di bagian atas jendela email Anda.

gambar5.png

Atau anda juga boleh membukanya terus dari peti masuk tanpa membuka e-mel.

Cipta pendapat unik: Tulis pendapat baru terus di Twitter tanpa menukar tab atau membuang masa untuk melayari mencari inspirasi. Klik pada ikon CS yang muncul pada

Menjawab tweet:

Dengan mengeklik ikon CS di sudut kanan bawah jendela balasan, anda boleh dengan mudah membalas tweet dan rangkaian untuk terus terlibat dengan audiens anda.

gambar13.png

Huraikan rangkaian Twitter: Gunakan sambungan Google Chrome ChatSonic untuk menghasilkan rangkuman bahan-bahan Twitter yang panjang kepada poin-poin penting. Cari 'Summarize this thread option' di bawah tweet pertama.

gambar19.png

Ini adalah ringkasan urutan Twitter anda. Anda juga boleh menjawab urutan ini dengan cepat dengan mengklik 'jawab pada urutan ini.'

gambar17.png

Cipta hantaran LinkedIn yang merangsang pemikiran: Cipta hantaran LinkedIn dengan pantas menggunakan sambungan Chrome ChatSonic dan hasilkan kandungan segar dalam masa beberapa saat.

gambar31.gif

Tulis balasan kepada mesej LinkedIn: Anda boleh mencipta topik perbualan untuk memulakan sembang baru atau membuat jemputan yang dipersonalisasikan dengan menggunakan sambungan (extension).

gambar7.png

Tidak hanya membalas pesan, anda boleh merancang dan melaksanakan usaha penghubungan tanpa menggunakan alat yang berbeza. Sambungan Chrome ChatSonic kini mempunyai kemampuan seperti Kula yang membolehkan anda mencari alamat e-mel bagi prospek anda dan menghantar pesanan LinkedIn dengan serta-merta.

Menghasilkan komen pada pos LinkedIn: Sambungan ini dapat membantu anda terlibat dengan audiens anda dengan menghasilkan komen yang relevan secara automatik di dalam kotak komen.

image9.png

Optimumkan profil LinkedIn anda: Tahukah anda ChatSonic kini dapat optimumkan profil LinkedIn anda? Ya, dari bio LinkedIn hingga menambah pencapaian anda, sambungan Chrome ChatSonic akan membantu anda optimumkan profil LinkedIn anda pada tahap granular.

Cipta kandungan unik di mana-mana laman web: Sambungan ChatSonic berfungsi pada seluruh pelayar Chrome anda, menjimatkan usaha anda untuk menukar antara tab-tab. Gunakan CMD(icon)+M untuk mengakses AI pop-up, membolehkan anda cipta biografi yang unik atau menulis artikel di mana-mana saja.

gambar29.png

Bersama dengan Gmail, LinkedIn, dan Twitter, sambungan semula ChatSonic sekarang mempunyai integrasi asli dengan Google ads (menulis salinan iklan), Facebook & Instagram (kapsyen, komen, DM), Telegram, dan WhatsappWeb.

Kini anda boleh mencuba kemampuan yang menakjubkan ini dengan sambungan ChatSonic Chrome pada peramban popular lain seperti Edge, Opera, and Firefox.

Anda akan menerima 100 generasi setiap bulan secara percuma untuk meneroka ChatSonic. Selepas itu, anda boleh memilih salah satu daripada pelan langganan fleksibel kami yang murah dan bernilai tinggi untuk menikmati penggunaan ChatSonic tanpa had.

imej16.png

2. TweetGPT

TweetGPT ialah sambungan Google Chrome yang didayakan oleh ChatGPT untuk menghasilkan tweet dan reply tweet.

Untuk menggunakannya, anda perlu mempunyai akaun Twitter, pelayar chrome dan akaun Open AI.

Anda boleh memasangnya dari kedai sambungan chrome dan tetapkan sambungan untuk mengaksesnya dengan mudah.

Setelah dipasang, anda akan melihat ikon TweetGPT seperti ini!

gambar21.png

Apabila diklik, anda boleh memilih nada tweet, dan TweetGPT akan menghasilkan tweet rawak. Untuk membalas tweet, pilih tweet dan klik pada ikon TweetGPT untuk menghasilkan balasan.

imej1.png

Pelanjut ChatGPT - TweetGPT ini, tiada pilihan untuk memasukkan tajuk tweet anda. Ia menghasilkan tweet rawak yang mungkin tidak sehaluan dengan strategi kandungan anda. Ia berdasarkan ChatGPT OpenAI untuk mengambil tweet dan balasan yang mungkin menghasilkan respons yang tidak berkaitan atau usang.

Pelajari cara mencipta kandungan dengan ChatGPT pada skala yang lebih besar.

3. Prometheus

Adakah tangan anda sakit menaip sepanjang hari di tempat kerja? Melepas penat dengan bersembang dengan Chat GPT secara dalam talian sememangnya menyenangkan.

Ya, anda boleh bercakap dengan ChatGPT menggunakan sambungan chrome ChatGPT - Prometheus daripada menaip.

Berbeza dengan perintah suara ChatSonic, ChatGPT hanya memberikan respons teks sahaja.

Muat turun dan pasang sambungan. Untuk mula menggunakannya, log masuk ke akaun ChatGPT anda dan tahan ruang untuk bercakap. ChatGPT akan menukar suara anda menjadi teks dan menjawab soalan.

Ingat untuk mengaktifkan akses mikrofon.

gambar6.png

4. Ringkasan YouTube dengan ChatGPT

Jika anda seorang profesional sibuk yang tidak mempunyai masa untuk menonton video YouTube yang panjang tetapi pasti ingin mengetahui konteks video, maka 'Ringkasan YouTube dengan ChatGPT' boleh menjadi sambungan Chrome ChatGPT yang sempurna untuk anda.

Ia dibangunkan oleh alat sorot sosial web, Glasp. Sambungan chatGPT ini untuk Chrome merangkumkan video YouTube mana-mana dalam beberapa saat dan membentangkan skrip video tersebut.

Ya, Anda dengar betul! Ini bukan ringkasan tapi skrip lengkap yang dibahagikan dan dipisahkan dengan penanda masa 🤯.

Untuk memulai menggunakan Ringkasan YouTube dengan ChatGPT, pasanglah sambungan Chrome.

Saat memainkan video apa pun di YouTube, Anda akan melihat pilihan 'Transkrip & Ringkasan'. Setelah Anda mengkliknya, ekstensi akan menghasilkan seluruh transkrip dan pilihan untuk merangkum dengan Open AI.

Untuk merangkumnya, anda perlu menyalin dan memaparkan transkrip, meminta ChatGPT merangkum untuk menerima rangkuman yang ringkas.

Tidakkah ia kedengaran seperti banyak kerja tambahan? Cara terbaik untuk mendapatkan ringkasan video YouTube, catatan blog, atau kertas penyelidikan ialah dengan memasukkan URL dan meminta ChatSonic untuk merangkum.

5. Ringkaskan

Berbeza dengan YouTube Summary dengan ChatGPT, sambungan Summarize chrome berfungsi pada mana-mana laman dengan hanya mengklik sekali.

Summarize memberikan perlindungan, sama ada anda membaca berita, artikel, blog, atau laporan penyelidikan.

Teknologi ringkasan ini dikuasakan oleh ChatGPT dan dilatih untuk menyediakan ringkasan yang komprehensif dan berkualiti tinggi. Selain itu, ia juga dilatih secara berterusan dengan ringkasan yang ditulis oleh manusia untuk membuatnya lebih boleh dipercayai dan dikemaskini.

Adunan ChatGPT untuk chrome ini membantu anda terus melalui tab terbuka dengan cepat, membolehkan anda memberi lebih banyak masa untuk perkara yang benar-benar penting. Terus diperkemas dengan segala yang anda mahu baca dan elakkan daripada terlepas pandang kepentingan penting dengan mudah.

imej23.png

Sambungan ChatGPT - Ringkasan pada selayang-selayang chrome terkadang mengalami ralat "Gagal memuatkan respons", menjadikan penggunaan sambungan ini agak sukar.

6. ReaderGPT

ReaderGPT adalah selayang pandang seperti sambungan Chrome ChatGPT lain yang melakukan ringkasan teks.

Ia boleh memberikan anda ringkasan laman web dengan hanya satu klik sahaja. Tiada lagi perlukan untuk membaca artikel atau halaman yang panjang! Ia mempunyai ciri-ciri menarik seperti menghasilkan butiran utama bagi artikel atau menukar ChatGPT untuk memenuhi keperluan anda.

Jika anda ingin memperoleh satu ringkasan ringkas artikel, anda boleh merangkumkannya dalam tiga mata tunjuk pendek atau hanya 50 perkataan dengan sambungan Chrome ChatGPT. Atau, jika anda ingin menterjemahkan teks ke Bahasa Sepanyol atau menjadikannya lebih mudah difahami untuk kanak-kanak berumur lima tahun, sambungan ReaderGPT adalah yang anda perlukan.

Gambar 8

7. Merlin

Merlin adalah versi mini ChatGPT.

Pelanjutan ChatGPT ini berfungsi di mana-mana laman di pelayar chrome untuk membantu menulis, mengedit, memformat, dan mencari di web. Selepas memasangnya pada pelayar chrome, anda boleh mengaksesnya dengan menggunakan pintasan 'Ctrl/ Cmd + M'.

Ini adalah sambungan Chrome ChatGPT premium di mana anda boleh menggunakan 11 generasi setiap hari secara percuma, selepas itu anda perlu melanggan versi premium - Merlin Pro. Harga bermula dari $19/sebulan untuk 1000 pertanyaan.

gambar26.png

 

Ia mempunyai beberapa kelemahan, seperti ia tidak berfungsi pada

  • Bing dan Edge
  • Laman Baru atau Laman Kosong

Sentiasa ingat untuk menyegar semula halaman untuk menggunakan Merlin.

Merlin hanyalah sambungan Chrome ChatGPT tanpa mana-mana ciri tambahan, walaupun jika anda membayar untuk versi Pro. Tetapi ChatSonic memberikan anda rahmat yang lebih besar dengan API, sambungan Chrome, aplikasi mudah alih, dan banyak lagi ciri penulisan AI yang keren, semuanya dengan harga yang sama.

8. ShareGPT

ChatGPT adalah alat yang hebat untuk berbual-bual secara pintar dan lucu, tetapi bahagian sedihnya ialah anda tidak boleh berkongsi mereka dengan sesiapa pun.

ShareGPT adalah satu klik sambungan Chrome ChatGPT yang membolehkan anda berkongsi dengan mudah perbualan ChatGPT yang paling menarik.

Setelah memasang ShareGPT dari toko web chrome, segarkan ChatGPT. Anda akan melihat tombol berbagi di akhir semua percakapan Anda.

gambar30.png

Selamat tinggal kepada masalah berkongsi perbualan ChatGPT - hantar pautan kekal kepada rakan dengan mudah menggunakan sambungan ChatGPT yang hebat ini.

Botsonic - alternatif ChatGPT dilengkapi dengan kemampuan untuk menyimpan, mengedit dan mengunduh percakapan.

9. GPT yang Indah

Ini serupa dengan ShareGPT, tetapi seperti namanya, ia lebih canggih. Anda boleh berkongsi perbualan melalui pautan dan sebagai gambar, PDF, dan fail teks menggunakan sambungan ChatGPT untuk Chrome.

FancyGPT menjadikan benang ChatGPT anda kelihatan elegan dan membolehkan anda menyimpannya dengan imej keren, PDF yang dapat dicari, dan fail teks untuk rujukan masa depan atau kongsikan dengan rakan sejawat anda.

gambar20.png

Anda boleh memilih salah satu gaya dari baris atas dan memilih bagaimana anda mahu menyimpan perbualan (Imej, PDF, fail teks).

Jika anda menghadapi sebarang masalah, mempunyai idea atau permintaan, sila menghantarkan mesej kepada FancyGPT di Twitter @fancyGPT.

10. ChatGPT Pemangkin Teras Cergas

Sebuah pandangan yang baik akan membawa kepada respons yang baik dan relevan, sama seperti persediaan yang baik membawa kepada markah yang baik. Tidak semua orang dapat melakukan pandangan yang baik dalam percubaan pertama, tetapi itu tidak sepatutnya menghalang anda daripada meneroka alat yang hebat seperti ChatGPT, ChatSonic, dan ChatGPT Prompt Genius.

gambar18.png

ChatGPT Prompt Genius adalah sambungan Google Chrome open-source yang mempunyai bank soalan terbaik dalam subreddit.

Di sana ada antaramuka di mana anda boleh mencari, berkongsi, dan menggunakan pemompaan terbaik untuk ChatGPT. Selain itu, anda boleh menyimpan sejarah perbualan anda secara tempatan dan melihat semula perbualan terdahulu pada bila-bila masa.

gambar4.png

Anda perlu memerhatikan ratusan ulasan untuk mencari yang tepat. Untuk memudahkan, ada pilihan untuk mengategorikan dan memilih ulasan dari halaman subreddit.

Lihatlah senarai besar ini yang mengandungi 160 rangsangan ChatGPT dan mempercepatkan pembuatan kandungan menggunakan Chat GPT dalam talian atau ChatSonic.

11. ChatGPT untuk Google

ChatGPT for Google adalah sambungan crome ChatGPT sumber terbuka yang berfungsi dengan semua enjin carian popular - Google, Bing, DuckDuckGo, dan lain-lain.

Ia menggabungkan respon dari ChatGPT secara online bersama hasil carian biasa supaya anda boleh memperoleh jawapan ringkas untuk pertanyaan carian anda dari ChatGPT juga.

Sambungan ini untuk Chrome dengan kuasa ChatGPT menyokong API rasmi OpenAI, yang bermakna anda boleh mengakses kuasa ChatGPT secara terus melalui tetingkap popup. Ia mempunyai sebutan markdown, penyerlahan kod, dan mod gelap untuk pengalaman yang disesuaikan dengan peribadi.

gambar10.png

Generasi-generasi dari 'ChatGPT untuk Google' tidak cepat dan mungkin mengambil beberapa waktu untuk merespons, yang membuat tujuan menghemat waktu dalam mencari beberapa link menjadi tidak tercapai.

Setelah dijana, anda boleh menyalin dan menggunakan respons mengikut keperluan anda.

12. Penulis ChatGPT

Anda boleh menulis keseluruhan e-mel dan mesej menggunakan sambungan ChatGPT di google chrome - Penulis ChatGPT. Ia berfungsi pada semua laman web dan menyediakan sokongan yang lebih baik untuk Gmail.

ChatGPT Writer menyokong ciri-ciri seperti

  • Memberikan respon berkualitas tinggi dibandingkan dengan ekstensi chatGPT lainnya.
  • Bekerja di semua browser berbasis Chromium, seperti Chrome, Brave, dan Edge.
  • Semua bahasa didukung.
  • 100% gratis dan menjaga privasi.

Untuk memulai menggunakan sambungan ChatGPT ini, klik pada pin sambungan ChatGPT Writer pada pelayar chrome.

gambar2.png

Anda boleh memasukkan pertanyaan anda di sini dan klik pada 'hasilkan respons.' Menggunakan sambungan ChatGPT pada pelayar Chrome di Gmail juga sangat mudah. Yang anda perlukan hanyalah memberikan idea yang baik tentang e-mel yang anda ingin tulis, dan ChatGPT Penulis akan menjana kandungan e-mel yang terbaik.

13. WebChatGPT

ChatGPT mempunyai reputasi menghasilkan respon yang salah, tidak relevan, dan usang. Ia mencabar untuk mempercayai ChatGPT, terutamanya apabila anda sedang melakukan penyelidikan.

WebChatGPT menambahkan hasil web yang relevan ke dalam prompt Anda ke ChatGPT untuk percakapan yang lebih akurat dan terbaru.

gambar22.png

Anda juga boleh mengehadkan hasil dengan menyaring mengikut masa dan kawasan untuk menghasilkan respons yang lebih relevan.

14. Terlibatkan dengan Kecerdasan Buatan

Adakah anda merancang untuk berhubung dengan orang baru di LinkedIn dengan meninggalkan komen pada pos mereka?

Guna sambungan Engage AI ChatGPT untuk Google Chrome untuk menghasilkan komen yang memberi wawasan dalam waktu yang singkat. Anda juga bertindak untuk berhubung dengan orang baru yang mungkin menjadi pelanggan bagi perniagaan anda.

Jika anda seorang pengurus media sosial, sambungan Chrome ini dengan kemampuan ChatGPT mampu menjimatkan masa anda dan meningkatkan produktiviti.

Tinggalkan komen yang membosankan seperti "Pos yang hebat," "Terima kasih kerana berkongsi", dan simbol ikonik '👍', dan beralih kepada komen yang berinsight dan boleh diralatkan.

Dengan menggunakan Engage AI, sambungan ChatGPT mudah dan menyokong 20 bahasa.

  • Hover pada icon EngageAI di bahagian komen dan pilih nada suara.
  • Sunting komen dan peribadi-kannya mengikut keperluan.
  • Hantar komen tersebut.
gambar28.png

15. Bercakap dengan ChatGPT

Talk-to-ChatGPT serupa dengan Prometheus tetapi dengan tambahan pecahan suara.

Anda boleh berinteraksi dengan ChatGPT secara online melalui perintah suara dan menerima respons suara yang dihasilkan oleh teknologi pengiktirafan suara dan teks-ke-suara dari Google Chrome.

Pelanjutan chrome ChatGPT ini menyokong semua bahasa utama dan menyediakan pilihan untuk mengawal pengiktirafan suara, bahasa pembacaan teks-ke-ucapan, dan respons bot.

gambar12.png

Sambungan ChatGPT untuk chrome menambahkan kotak kecil di bahagian kanan atas skrin untuk mengaktifkan pengiktirafan suara, mengawal suara bot, melompati mesej, dan mengakses tetapan.

Kesimpulan

Pengekalan ChatGPT Chrome direka khas untuk menjadikan penggunaan ChatGPT dalam talian lebih mudah. Kami telah senaraikan 15 sambungan ChatGPT Chrome terbaik untuk meningkatkan pengalaman ChatGPT anda. Bermula dari membuat kandungan di media sosial hingga perintah suara dan berkongsi sembang ChatGPT, sambungan tambahan ini dapat membawa perbualan anda ke tahap yang lebih tinggi.

Tetapi tunggu dulu!

Sebelum memuat turun jutaan sambungan yang berbeza, di sini ada ChatSonic, satu pakej lengkap yang merangkumi sambungan Chrome, aplikasi mudah alih, respons suara, perkongsian percakapan, dan banyak lagi. Tiada keperluan untuk mengisi Chrome anda dengan banyak alat yang berbeza apabila anda boleh mempunyai segala-galanya dalam satu tempat.

Dengan ChatGPT sering terganggu atau mencapai had kapasiti, kini adalah saat yang tepat untuk mencari alternatif ChatGPT - ChatSonic.

Jadi, jika anda ingin meningkatkan permainan sembang anda ke tahap seterusnya, cubalah ChatSonic.

Artikel Berkaitan

Lihat Lebih >>