10 Aplikasi ChatGPT Paling Populer Untuk Telefon Bimbit Yang Patut Dicuba pada 2023

gambar4.png

Mengautomatiskan tugas-tugas rutin

Meningkatkan pengalaman pelanggan

Meringankan proses penciptaan kandungan

Lebih mudah lagi sekarang!

ChatGPT telah menjadi fenomena di internet, dan tidak mengherankan mengapa! Chatbot AI canggih yang dilengkapi dengan kemampuan yang mengagumkan. Mulai dari menghasilkan posting blog dalam waktu singkat hingga bertindak seperti ahli pemrograman, ada banyak hal yang bisa dilakukan dengan ChatGPT.

Tetapi ada satu batasan utama - ChatGPT hanya boleh digunakan pada desktop melalui laman webnya. Adakah suara dalam kepala anda berkata, "Oh sial!"?

Jangan risau!

Seperti yang dikatakan oleh Travis Kalanick, "Setiap masalah mempunyai penyelesaian. Anda hanya perlu cukup kreatif untuk mencarinya."

Jika anda ingin menggunakan ChatGPT di telefon iOS atau Android anda, anda berada dalam nasib yang baik! Dalam pos blog ini, anda akan melihat bagaimana untuk mendapatkan ChatGPT pada peranti mudah alih anda, selain anda akan meneroka beberapa aplikasi yang dihidupkan oleh ChatGPT dan melihat mengapa ia adalah pengganti yang hebat untuk ChatGPT asal. Jadi, mari kita teruskan!

Tetapi sebelum kita terjun ke dalam 10 aplikasi ChatGPT paling populer untuk telefon mudah alih, mari kita lihat apa itu ChatGPT.

Apa itu ChatGPT?

ChatGPT oleh OpenAI ialah sebuah chatbot AI yang dibangunkan oleh Sam Altman. Chatbot AI yang sangat berkuasa ini dibina di atas GPT-3.5 (Generative Pre-trained Transformer), sebuah model bahasa yang menggunakan pembelajaran terawasi dan penguatan untuk menghasilkan respons apabila diberikan pertanyaan.

Terjemahkanlah dalam bahasa yang mudah dipahami.

Pertama, mari kita lihat apa itu pembelajaran terawasi.

Anda menjalankan tugas sebagai mentor yang mengajar pelajar untuk menulis esei. Pertama, berikan ratusan esei kepada pelajar mentee dan minta mereka membaca dan memahaminya.

Ini akan melatih mereka dari segi gaya penulisan, nada suara, dan banyak lagi. Walau bagaimanapun, tidak semua esei mungkin baik, oleh itu hasil kerja peserta bimbingan boleh menjadi sederhana.

Inilah masanya di mana pembelajaran pengukuhan dengan bimbingan manusia (RLHF) menjadi penting!

Sebagai mentor, anda akan memberikan maklum balas kepada si menti tentang di mana mereka boleh meningkatkan diri. Ini pada gilirannya akan membantu si menti untuk terus membiasakan diri supaya kemahiran mereka semakin cemerlang dari masa ke semasa.

Ini adalah persis apa yang terjadi jika berkaitan dengan ChatGPT.

Selepas memperoleh banyak data dari internet, model menghasilkan output yang tidak selalu sempurna. Kemudian pelatih manusia memberikan beberapa maklum balas cemerlang untuk menapis model dan meningkatkan prestasinya.

ChatGPT sangat mudah digunakan. Pelajari lebih lanjut tentang bagaimana menggunakan ChatGPT di sini.

Aplikasi ChatGPT direka untuk memberi anda pengalaman interaktif dan memberikan anda jawapan menyeluruh kepada sebarang pertanyaan yang anda ada.

Yang paling penting untuk difokuskan adalah dengan menambahkan promp yang hebat. Setelah semua, hasil keluaran anda bergantung pada input anda. Sebaiknya gunakan pernyataan daripada pertanyaan jika anda ingin mendapatkan jawaban yang paling terperinci.

Adakah aplikasi ChatGPT rasmi untuk telefon bimbit?

Pertama-tama, mari kita luruskan sesuatu - tiada aplikasi ChatGPT rasmi pada peranti Android atau iOS.

Jika anda ingin menggunakan chatbot pada telefon bimbit anda, anda perlu melayari laman web dalam pelayar anda; tentu saja, ini agak mengganggu, tetapi ia satu-satunya cara untuk memanfaatkan ciri-cirinya dengan sepenuhnya.

Jika anda masih bersemangat untuk mencari aplikasi, jangan risau - terdapat beberapa pembangun aplikasi yang telah membuat versi ChatGPT mereka sendiri ke dalam bentuk aplikasi mudah alih. Anda boleh memuat turunnya pada telefon pintar anda dan membuat kandungan di manapun anda berada!

Entri blog ini menyenaraikan beberapa aplikasi Chat GPT terbaik untuk telefon bimbit yang perlu diperhatikan. Tetapi sebelum itu, mari kita lihat mengapa anda perlu mencari pilihan ganti ChatGPT.

Mengapa mencari alternatif ChatGPT?

ChatGPT tidak menawarkan aplikasi mudah alih, oleh itu disarankan untuk mencari alternatif. Selain itu, ChatGPT mempunyai pelbagai batasan -

Tidak dapat menghasilkan maklumat yang tepat

ChatGPT telah dilatih sehingga data tahun 2021, oleh itu ia tidak mampu menghasilkan kandungan yang faktual atau mencipta fakta semasa.

Jika anda mencari idea kandungan berdasarkan tren dan topik terbaru, ChatGPT bukanlah pilihan terbaik anda. ChatGPT seakan-akan hanya memahami beberapa konsep sahaja dan tidak dapat memberikan apa-apa selain daripada itu.

Jika anda mencari maklumat terkini, trend, dan lain-lain, memilih pilihan ChatGPT lebih bijak.

Tidak dapat menghasilkan gambar AI

Tentu saja, ChatGPT dapat membantu dengan baik dalam menghasilkan teks, tapi bagaimana dengan visual? Nah, ChatGPT tidak dapat membantu dalam hal tersebut!

Jika anda ingin menghasilkan visual, pergilah ke DALL-E daripada OpenAI atau Midjourney. ChatGPT hanya dapat membantu anda membuat pintasan teks untuk imej yang dapat anda masukkan ke dalam DALL-E atau Midjourney dan dapatkan imej-imej itu. Tetapi itu terlalu banyak mengacau antara aplikasi... yang tidak menyeronokkan!

Jadi, mengapa tidak mencari alternatif ChatGPT yang memungkinkan Anda membuat gambar - dan menghemat beberapa waktu berharga?

Ralat "ChatGPT pada kapasiti penuh"

Bayangkan ini: Anda perlu menyelesaikan suatu konten hari ini. Dengan harapan tinggi, Anda pergi ke ChatGPT, tetapi muncul pesan kesalahan yang mengatakan, "ChatGPT sedang penuh!"

Sangat menjengkelkan, bukan? Ya, memang begitu!

Nampaknya ChatGPT mengalami gangguan disebabkan oleh peningkatan pengguna dan beban server yang berlebihan. Kelihatannya anda perlu mencari pilihan lain dengan segera - kerana ChatGPT tidak akan selalu dapat membantu anda.

Tidak menyokong perintah suara

Jika anda lebih suka suara daripada teks, ChatGPT mungkin bukan pilihan terbaik untuk anda. ChatGPT tidak dapat memahami arahan suara atau menjawab seperti Siri atau Google Assistant.

Jadi, jika anda ingin menjimatkan masa dengan memberikan arahan suara, lebih baik mencari alternatif ChatGPT yang lain.

Sekarang, kami senaraikan beberapa alternatif ChatGPT teratas yang mempunyai apl mudah alih untuk android atau iOS atau kedua-duanya. Dengan apl mudah alih ChatGPT, anda boleh membuat kandungan secara automatik dari keselesaan sofa anda.

10 aplikasi ChatGPT paling popular untuk android dan iOS

Sedia untuk mengetahui apa lagi yang terkandung dalam pasaran aplikasi ChatGPT? Daripada papan papan pemuka yang intuitif hingga jawapan yang pantas, pelbagai aplikasi ChatGPT untuk telefon bimbit mungkin sangat sesuai untuk anda.

Mahu berbual dengan seseorang yang tertentu? Atau perlukan lebih banyak manfaat daripada kos yang anda bayar? Anda mempunyai pelbagai pilihan - bersedia untuk membuat perbandingan yang menyeluruh untuk mencari yang paling sesuai dengan keperluan anda!

Setiap satu daripada mereka menambahkan sesuatu yang istimewa - jadi mari kita keluar dan mula meneroka aplikasi chatgpt untuk android dan iOS.

  1. ChatSonic
  2. Alissu: Berbual dengan AI
  3. Rapid ChatGPT
  4. ChatOn - AI Berbual dengan GPT-3
  5. Frank: Pembantu Berbual AI
  6. Open Chat – GPT AI dengan GPT-3
  7. Chat GPT: ChatGOD AI Berasaskan GPT
  8. Open Chat: Aplikasi Chatbot AI
  9. Chat AI: Pembantu AI Peribadi
  10. Berbaloi AI: Chatbot Penulisan

Bersedia untuk menjelajah? Mari kita mula!

ChatSonic

Membuka senarai ialah ChatSonic oleh Writesonic! Satu chatbot kecerdasan buatan perbualan baru yang luar biasa - jauh lebih keren daripada ChatGPT oleh OpenAI. Ia seperti ChatGPT, tetapi versi yang lebih baik dengan 10 kali ganda ciri - menjadikannya alternatif ChatGPT yang sempurna.

Bot sembang AI canggih mampu memenuhi minda anda dengan keupayaannya untuk mencipta data secara langsung, mencari imej, dan suara. Selain itu, aplikasi mudah alih ChatSonic AI - ChatGPT mengambil keuntungan daripada kuasa ChatGPT dan membantu mencipta kandungan ketika dalam perjalanan.

ChatSonic telah melancarkan aplikasi android ChatGPT mereka. Pengguna iOS boleh menyertai senarai tunggu untuk mendapatkan akses terlebih dahulu ke aplikasi ChatSonic iOS.

Ini sebabnya mengapa anda perlu memeriksa aplikasi ChatSonic sekarang:

  • Sangat mudah dipasang.
  • Membantu meningkatkan kefisienan.
  • Secara instan meningkatkan produktiviti dan menjimatkan masa, menjadikannya alternatif ChatGPT terbaik untuk produktiviti.
  • Dilengkapi dengan antara muka yang mesra pengguna dan intuitif.

Selain itu, anda dapat melihat ChatGPT untuk ecommerce untuk melihat bagaimana ia merevolusikan industri ecommerce.

Bersedia untuk mengalami teknologi chatbot AI generasi seterusnya. Mari kita terjun ke dalam ciri-ciri hebat yang ditawarkan oleh aplikasi mudah alih ChatSonic untuk android:

  • Menghasilkan maklumat faktual mengikut kemudahan anda

ChatSonic boleh memberikan anda fakta-fakta yang anda perlukan! Dengan memanfaatkan kekuatan Google dan PNL, aplikasi ChatGPT untuk android memberikan anda pandangan tepat pada perkembangan terkini terbaru mengenai topik yang hangat dihujung jari anda. Jadi, tak perlu lagi membawa komputer riba ke mana-mana; hanya muat turun aplikasi Chat GPT terbaik - ChatSonic AI.

  • Berikan arahan suara dan jimatkan masa

ChatSonic mempunyai beberapa kekuatan super yang menakjubkan - berkat kepada Teknologi Pemrosesan Bahasa Semula Jadi (NLP). Ia boleh memahami arahan suara anda dan berbual dengan anda seperti rakan AI - sama seperti Google Assistant atau Siri! Dan dengan aplikasi ChatGPT untuk android, anda hanya perlu ambil telefon anda dan memberikan arahan suara.

  • Jadikan perkataan menjadi seni digital yang menakjubkan

Bebaskan bakat seni anda dan hasilkan seni digital yang tak terlupakan di mana saja dengan aplikasi mobile ChatSonic. Dengan ChatSonic, anda tidak perlu menjadi pakar teknologi untuk menciptakan karya masterpiece - dari yang aneh hingga realistic, ChatSonic akan memastikan hasil seni anda menonjol dari yang lain. Baca selanjutnya cara menggunakan ChatGPT AI art generator.

  • Berinteraksi dengan pembantu maya anda sendiri

Membuka kuasa mempunyai pembantu maya di hujung jari anda - Dapatkan aplikasi mudah alih ChatSonic! Alat AI percakapan yang terkini ini menyediakan anda dengan kemudahan seorang individu sebenar tanpa kos. Dari masalah hubungan hingga persiapan temuduga kerja, ChatSonic adalah aplikasi perbualan yang anda cari.

  • Seolah-olah berbual dengan rakan sebenar

ChatSonic memberikan pengalaman yang begitu asli sehingga sukar membezakannya. Dengan chatbot AI, anda tidak perlu bimbang tentang selalu mengulangi pemikiran anda - ia bahkan memahami nuansa dalam cara anda bercakap. Sedia untuk mendapatkan pengalaman perbualan tersempurna? Muat turun aplikasi mudah alih ChatSonic.

Kes Penggunaan ChatSonic

Prompt ChatGPT untuk pembuatan blog: Bolehkah anda memberikan saya beberapa idea untuk dijadikan sebagai topik blog berkaitan dengan <tajuk pilihan anda>??

gambar1.jpg

Pertanyaan ChatGPT untuk pelajar: Berperan sebagai Steve Jobs dan membantu saya mencipta pelan perniagaan mengenai ChatGPT untuk pelajar.

gambar2.jpg

Pelyan ChatGPT untuk media sosial: Cipta 5 idea reel Instagram untuk mempromosikan <topik> kepada <khalayak sasaran>

gambar3.jpg

Harga ChatSonic

ChatSonic menawarkan percubaan percuma di mana anda akan mendapat akses kepada 10k patah perkataan. Jika anda ingin menghasilkan lebih banyak, anda boleh memilih rancangan premium bermula dari $19/sebulan.

Alissu: Berbual dengan Kecerdasan Buatan (AI)

Seterusnya adalah Alissu - chatbot AI yang lain berasaskan model GPT-3 OpenAI.

Alissu dengan mudah merespon semua jenis perintah, dan hampir tidak ada jeda antara jawaban. Mari kita jelajahi beberapa fitur keren:

  • Dapatkan jawapan untuk soalan-soalan yang memancing minat anda! Alissu adalah seorang pakar dalam masalah matematik dan pengaturcaraan - tetapi ia juga boleh menjawab pertanyaan lain.
  • Alissu juga boleh menjadi penolong apabila anda memerlukan bantuan untuk bersedia untuk temuduga kerja atau menyiapkan tugasan universiti. Chatbot AI ini boleh membantu anda dalam penulisan.
  • Biarkan Alissu melakukan kerja-kerja yang sukar untuk anda - hanya terangkan apa yang anda perlukan dan saksikan bagaimana ia dengan mudah membuat kod atau permintaan SQL.

App ChatGPT adalah salah satu aplikasi yang paling popular di Google Play Store dan memberikan anda keupayaan yang sama seperti yang sebenar. Dan teka apa? Yang anda perlu lakukan hanyalah memasang aplikasi dan mula bersembang dengan chatbot AI!

Walau bagaimanapun, aplikasi ini juga mempunyai kelemahan. Katakanlah teks yang meminta anda menghantar ke chatbot AI sering dipotong. Penyelesaiannya? Hantarkan teks yang lebih pendek! Satu lagi isu adalah aplikasi ini memaparkan banyak iklan.

Jika anda ingin mengelakkan semua masalah ini, anda boleh menggunakan aplikasi ChatSonic AI yang menghasilkan respon dengan kelajuan kilat. Selain itu, ia tidak mengganggu anda dengan iklan sekarang dan kemudian. Bukankah ia adalah penyelesaian yang lebih baik?

Rapid ChatGPT

Berasa ingin meluaskan pengalamanmu? Anda harus mencuba Rapid GPT - antaramuka kecil yang sangat canggih yang dibina menggunakan API OpenAI.

Hanya muat turun aplikasi ChatGPT ini, log masuk, dan bersedia untuk terpesona. Ia seperti memiliki AI di hujung jari anda untuk pelbagai perkara, sama seperti chat WhatsApp, kecuali anda akan berbual dengan robot!

Mari kita semak beberapa ciri-cirinya:

  • App Rapid ChatGPT telah mencakupi anda, dari jenaka hingga teka-teki dan cerita.
  • Tambahan pula, mereka telah menambahkan elemen permainan! Tonton beberapa iklan, dan anda akan dibahagi hadiah dengan koin. Gunakan koin tersebut untuk mendapatkan respons tanpa had - bagus sekali!

Anda boleh memuat turun Chat GPT: Pesat, seperti ChatGPT, daripada kedai Google play.

Bagaimanapun, Rapid ChatGPT tidak secepat namanya. Jadi, jika anda memerlukan respons segera, anda boleh mencuba aplikasi ChatGPT lain seperti ChatSonic AI.

ChatOn - Sembang AI dengan GPT-3

ChatOn adalah chatbot AI hebat lain yang berdasarkan teknologi GPT-3. Aplikasi ChatGPT mempunyai antara muka pengguna yang mudah, menjadikannya mudah digunakan.

Berikut adalah beberapa ciri yang menarik:

  • Chatbot AI yang boleh diandalkan yang boleh memberikan jawapan kepada soalan dengan cepat.
  • Nikmati manfaat dari pembetulkan bersama yang boleh diandalkan, terutamanya ketika menulis surat perniagaan atau permohonan pekerjaan. Cukup taipkan dan biarkan aplikasi ChatGPT - ChatOn menyelesaikan yang lain!
  • Gunakan pembantu penulisan AI untuk mengarang esei atau malah puisi.

Yang terbaik? Ia percuma dengan pembelian dalam aplikasi, dan anda boleh memulakan dengan ciri-ciri asas!

Dapatkan ChatOn - Aplikasi ChatGPT kini terdapat di App Store dan Google Play!

Di samping itu, jika anda mencari aplikasi ChatGPT untuk membantu anda dengan lebih dari sekadar kandungan, anda boleh mencuba menggunakan ChatSonic. Dari menghasilkan kandungan secara masa nyata hingga gambar yang memukau, ia dapat membantu anda dengan segalanya.

Frank: Pembantu Chat AI

Berdasarkan inspirasi dari Percakapan OpenAI GPT-3, Frank menawarkan Anda sejumlah kemungkinan.

Ayo kita jelajahi ini:

  • Buat teks dan suara yang mirip dengan manusia mengenai apa-apa topik; contohnya soalan tunggal atau puisi!
  • Jana imej yang menawan dengan bantuan kecerdasan buatan.
  • Membantu untuk mencipta skrip - keperluan asas untuk mana-mana YouTuber atau blogger!
  • Tukar, tulis semula, atau ubah sebarang jawapan dengan serta-merta.

Anda memerlukan sekurang-kurangnya 50MB ruang simpanan untuk memasang aplikasi ini pada peranti anda. Frank tersedia di kedua-dua App Store dan Google Play.

Walau bagaimanapun, aplikasi ChatGPT - Frank - tidak selamat, jadi lebih baik tidak memberikan maklumat peribadi atau sulit mana-mana kepada Frank. Ini kerana aplikasi mungkin cenderung untuk membuat komen yang kasar atau tidak sesuai. Jadi, jika anda bimbang tentang privasi dan ingin bermain dengan selamat, anda boleh mencuba aplikasi ChatGPT lain seperti ChatSonic AI.

Perbualan Terbuka – Kecerdasan Buatan GPT dengan GPT-3

Ini adalah aplikasi ChatGPT yang sangat kuat untuk peranti mudah alih - Open Chat

Bersenjatakan teknologi terkini dan reka bentuk yang pintar, chatbot AI dapat membantu anda mengalami perbualan secara masa nyata dengan hanya satu klik.

Mari kita lihat dengan terperinci apa yang ditawarkan oleh Open Chat:

  • Tiada topik yang dilarang - tanya sahaja apa-apa soalan yang terlintas di fikiran, dan anda akan mendapat jawapan yang tepat segera.
  • Manfaatkan balas-balas pesanan automatik untuk tujuan perniagaan. Ia sangat sesuai apabila pelanggan dan pelanggan memerlukan jawapan berulang-ulang.

Lagi pun, ia beroperasi dengan selamat tanpa mengumpul sebarang data anda. Anda boleh memuat turun aplikasi ini dengan mudah di kedai Google Play.

Chat Terbuka boleh membantu anda dengan pertanyaan berdasarkan teks sahaja. Jika anda ingin aplikasi yang membantu anda dengan imej dan lagi, pilih ChatSonic!

Chat GPT: Sembang AI Berasaskan GPT

Seterusnya dalam senarai aplikasi ChatGPT ialah Chat GPT: ChatGOD AI berasaskan GPT! Ia boleh menjawab semua soalan anda dalam masa segera.

Mula-mula, asasnya senang sahaja. Selepas anda memuat turun aplikasi, lihatlah kategori-kategori yang ada. Carilah topik yang paling menarik minat anda. Kemudian, taipkan pertanyaan anda dan hantarkan ke chatbot. Dalam sekelip mata, anda akan menerima jawapan. Jawapan itu didasarkan pada maklumat yang dikumpul oleh AI dari internet.

Mari kita lihat beberapa ciri hebat yang ditawarkan oleh Chat GPT: ChatGOD AI berdasarkan GPT:

  • Ingat perbualan sebelumnya, ini membantu anda mengelakkan bertanya kepada bot semula dan menikmati perbualan yang lancar.
  • Cipta gambar yang tidak sama dengan bantuan kebolehcerdasan buatan.
  • Tetapkan kata laluan yang kompleks untuk mengelakkan orang lain mengintip perbualan anda.

Tetapi pada masa ini, ia hanya tersedia di Google Play. Oleh itu, jika anda pengguna iOS, anda perlu mencari alternatif lain di pasaran.

Chat GPT: ChatGOD AI berasaskan GPT hanya tersedia untuk pengguna android. Jika anda menggunakan iOS, anda boleh mencari alternatif seperti aplikasi ChatSonic, yang tersedia sebagai aplikasi ChatGPT bagi pengguna android dan mempunyai senarai tunggu iOS.

Perbualan Terbuka: Aplikasi Chatbot AI

Seterusnya adalah Open Chat, bot pertuturan AI terhebat berdasarkan teknologi GPT-3. Ia dapat membantu anda mengotomatiskan pelbagai perkara dan meningkatkan produktiviti anda dengan segera.

Mari kita lihat fitur-fiturnya:

  • Perlukan kawan bersembang? Dengan Open Chat, anda tidak perlu mencari jauh-jauh! Percakapan dengan bot teknologi GPT-3 membantu anda melepaskan masa atau mendapatkan nasihat yang berguna.
  • Lupakan tentang pencarian internet yang membosankan - dengan Open Chat yang didukung oleh teknologi GPT-3, anda boleh mencari apa yang anda perlukan dengan lebih cepat dari sebelum ini.
  • Masalah penulisan? Tiada masalah lagi! Jangan risau tentang typo - Open Chat mempunyai ciri penyesuaian automatik untuk membantu anda.

Tetapi pada masa ini, aplikasi ChatGPT - Open Chat hanya tersedia di Google Play.

Aplikasi ChatGPT - Open Chat hadir dengan antarmuka pengguna yang membingungkan. Selain itu, ia kekurangan fitur tambahan yang didukung oleh ChatSonic, misalnya - pengenalan suara, mode kepribadian, dan banyak lagi. Jadi, jika Anda mencari aplikasi yang dapat membantu Anda dengan semuanya, ChatSonic bisa menjadi pilihan Anda untuk aplikasi ChatGPT di ponsel.

Chat AI: Pembantu AI Peribadi

Tidak ada siapa-siapa untuk bercakap? Muat turun Chat AI - Pembantu AI yang sempurna!

Dengan bantuan GPT-3, Chat AI telah dicipta untuk memberikan anda jawapan yang berfikiran waras dan sentiasa memikirkan perasaan anda.

Seperti mana-mana aplikasi lain, seperti WhatsApp, yang perlu anda lakukan hanyalah menghantar mesej anda dan dapatkan respons yang cepat segera.

Berikut adalah kelebihan Chat AI:

  • Berkomunikasi segera dengan bot! Anda dapat bercakap-cakap tentang apa saja di dunia dan mendapatkan beberapa saran yang hebat dari asisten virtual Anda.
  • Dapatkan hasil yang luar biasa dan cepat. Sulit untuk membedakan Chat AI dengan orang asli ketika Anda berbicara dengan bot tersebut!
  • Dilengkapi dengan antarmuka yang intuitif dan sangat mudah digunakan.

Aplikasi ChatGPT boleh dimuat turun secara percuma di App Store. Tetapi, jika anda pengguna android, anda boleh mencari aplikasi ChatGPT yang lain seperti ChatSonic AI.

Perbualan AI: Chatbot Penulisan

Mengalami kesukaran menulis teks yang menarik dan ingin memiliki seseorang untuk menganalisis dan memberikan cadangan atau maklum balas?

Hajat anda telah menjadi kenyataan! AI chat adalah chatbot yang benar-benar dapat membantu anda dalam menulis.

Mari kita lihat bagaimana ini dapat membantu:

  • AI Chat boleh menjadi penulis hantu anda! Baik menulis surat permohonan pekerjaan, esei yang panjang, atau puisi, chatbot ini mampu melakukannya semua.
  • Chatbot AI dapat melihat tulisan anda, menganalisisnya, dan memberi maklum balas mengenai kesilapan. Jadi, alat ini boleh menjadi tambahan yang hebat jika anda seorang penulis.
  • Ia boleh bertindak sebagai rakan maya anda dan memberi jawapan yang seperti manusia.

Namun jika anda mencari alat yang dapat membantu anda dalam hal-hal lain selain menulis, pilihlah ChatSonic AI. Dari menghasilkan konten dalam waktu nyata hingga gambar AI, ia dapat membantu anda dengan semuanya.

Dapatkan apl ChatGPT di telefon bimbit anda

Menggunakan ChatGPT untuk aplikasi mobile pada peranti Android dan iOS kini menjadi lebih mudah.

Betul?

Sedia untuk menyelam ke dalam dunia menarik chatbot AI? Semak 110+ contoh terbaik ChatGPT untuk melihat bagaimana orang menggunakan aplikasi ChatGPT secara maksimum.

Dapatkan aplikasi Chat GPT terbaik - ChatSonic AI dan biarkan kreativiti anda mengalir! ChatSonic AI mengatasi semua batasan ChatGPT dan menyediakan chatbot AI perbualan yang bertindak sebagai pembantu peribadi anda.

Artikel Berkaitan

Lihat Lebih >>